Search This Blog

Sunday, June 12, 2011

Fela Kuti - Army Arrangement

Whether you like or you no like

after you hear this true talk

if you like e good

if you no like you hang

if you hang you go die

you go die for nothing

you go carry your body go police station

you die e wrongfully



Man dey suffer him no fit talk na condition

man dey suffer him no fit talk na condition too

suffer dey Africa, ba ba da ba

I suffer dey ba ba da ba

condition dey e ba ba da ba

Me I no say you be African e man

and we dey suffer ba ba da ba

which condition you dey I don’t know

the condition me I dey me I know

My condition don’t teach make I act

Oh



If your condition today make you shake

and you still dey not talk the may you feel

make you open your eyes very well

to hear the truth talk me I dey talk

listen make you dey gree for me

Every day and night you dey hear me talk

One day yourself you go gree with me

to dey act the way as you dey feel

remember if you no act your own

one day of course we must die


No comments:

Post a Comment